Fest i dagarna två

2013-06-22  14:25:42  Allmänt 

Varit fest i dagarna två och det tar på min krafter, tillochmed Aurora har mer energi än mig. I Torsdags firade vi svärmor som fyllde år, blev inte jättesent men ändå runt midnatt, jag var inte människa förens vid middagstid. Åkte iväg på eftermiddagen för att dansa lite runt stången ute på landsbygden och fika sedan fortsatte firandet hemma hos mannens bror med familj och vänner. En riktigt lyckad kväll, var väl hemma runt midnatt igen och ni kan ju själva gissa när jag va uppe idag. Runt lunch haha ;) Har nu varit iväg och handlat lite lördagsgodis och god mat inför kvällen. Aurora har gjort om sin säng till en soffa och myser med en film och vi vuxna myser i soffan med film vi med. Inte många knop idag ... Som vanligt - förbannade trötthet!



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback