En liten tripp

2013-06-12  20:21:38  Allmänt 

Blev både jag, min mamma och pappa som hämtade Aurora på dagis idag då vi bestämde att vi skulle ta en tur till Ge-Kås idag. Hade egentligt inte speciellt mycket på listan men det blir ju alltid lite plock ändå. Det var knappt något folk så vi kunde lulla runt i vår takt och ingen stress alls, skönt. Aurora var på gott humör och uppförde sig, de jobbigaste var hennes hoppade upp och ner frön vagnen, myror i brallan! Blev tårtbak så fort vi kom hem, bara de sista kvar som ska göras imorgon efter jobbet. Är ju lite kalas här för henne imorgon och då kommer mannens sida av släkten :) Nu är jag helt slut i kropp och knopp så jag gissar på att de snart blir sängläge ... Inte så långt ifrån positionen soffläge som jag har nu ;)



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback