Vilken dag!

2013-07-05  20:45:59  Allmänt 
Började dagen med ett litet kort jobbpass med en underbar kollega. Tiden bara flög iväg och innan jag visste ordet av det så var dagen slut. Hämtade tjoddaloddan på dagis sen åkte vi in till stan för att möta upp min lillebror. Vi käkade lite, kollade på sm-veckan sen gick vi på bio och efter det lite mer sm-vecka. Helt underbart väder mycket folk, bra film, allt var verkligen kanon. I bussen påvägen hem så somnade lillpluttan men så fort vi kom till gården och hon såg att grannens lilla tös var ute då blev de full fart igen. Dom har lekt ute hela kvällen förutom en kort matpaus. Nu har Aurora kurrat ihop sig i sängen för att kolla en film, gissar på att hon somnar ganska så snart. Hon har gnällt lite över att hon saknar sin pappa som ikväll är iväg med kompisarna och kollar på Gyllene Tiders premiär men i övrigt har hon varit en solstråle idag. Själv är jag helt mör i kroppen men inte i huvudet men jag gissar ändå på att det blir tidig sänggång, om jag int upptäcker att det går något bra på tv. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback