Kloka ord från en liten tös

2013-07-29  22:11:57  Aurora 

Nu när det är sommar och jag är gravid så är det lite svårt för oss att sova allihopa i vår säng. Aurora är inne i en mörkrädds-fas eller vad man ska kalla de så hon vill sova hos oss. Vi fixade en större säng till henne så att den ene av oss kan lägga sig där. Inatt var det mannens tur och Aurora gav honom godnatt puss och kram sedan sa hon " pappa, om du blir rädd eller något så sätt på en film, vilken du vill tillochmed en läskig ". Hon har sagt många härliga saker idag. När vi var på öronmottagmingen så låtsades hon öra upp mig och var tvungen att säga namnet på kroppsdel innan " mamma nu äter jag din armbåge nam nam nam, och nu tar jag knäbågen ". Jag skrattade så jag grät och många andra i väntrummet fick sig ett gott skratt. Sen inne på ultraljudet när barnmorskan visade Aurora bebisens skelett " woow, det ser ut som en dinosaurie "



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback