Då var denna helgen över

2013-07-22  07:01:31  Allmänt 

I lördags jobbade jag hela långa dagen, men jag har ett så härligt jobb och härliga kollegor så det blir alltid lite lättare då. Igår sov jag ganska länge då jag somnade sent, skulle bestämt läsa ut boken jag påbörjade för några dagar sen. I övrigt så bjöd dagen på handling, vila och sol. Sen en tupplur på kvällen innan det var dags för nattpass på jobbet. Och nu sitter jag här med cirka en timme kvar på jobbet, vid 6 ville jag verkligen hem och sova men har precis passerat det, 8 är verkligen en dum tid att sluta för man hinner komma igång igen. Men jag gissar på att tröttheten kommer sen igen. Har inte direkt planerat något idag så vi får se vad denna dagen har att erbjuda, mycket sol har jag hört ;)



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback