Vill ha ut bebis nu

2013-12-30  14:49:21  Allmänt  Personligt 
I förmiddags var vi hos barnmorskan, hoppas att det var sista besöket. Är beräknad på Lördag och jag har inte tänkt att gå över tiden! Alla värden och mått var bra och när allt va klart och vi skulle gå så kom världens jäkla blodtrycksfall. Fick lägga mig i deras vilorum innan jag kunde ta mig därifrån. Tur mannen va ledig och var med idag, hade inte kunnat köra hem själv. Fick ytterligare ett fall på vägen hem och har mått skitdåligt sen dess. Mest legat i sängen, vart uppe och ätit lite, druckit och badat. Ingen bra dag alls men som barnmorskan säger " vi kan inte göra något åt det, bara att bita ihop ... Är ju över snart ". Blir väl att vila hela dagen gissar jag på för de verkar inte ge med sig tråkigt nog. 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback