Upp och ner

2013-12-03  13:01:01  Allmänt  Personligt 
Besök hos barnmorskan igår, var en dålig/jobbig dag över lag. Som tur va följde mamma med till barnmorskan, påvägen dit fick jag världens yrsel attack och försvann ett tag, sen var de nästan spy på det. Inne hos barnmorskans hade jag ett tryck på 80/40 hur kasst som helst, blev yr där inne med. Men alla andra värden var bra och hon gjorde ultraljud och de visade sig att bebisen lagt sig rätt med huvudet ner nu så vi slipper vändningsförsök :) Stannade på Coop på vägen hem och åt frukost nummer två. Sen åkte jag och lillan till svärmor, fick yrselattack igen där utanför och en till där inne så de slutade med att jag låg på soffan och gjorde ingenting medans svärmor hade lillan. Blev kvar där hela dagen då jag mådde som jag gjorde och ville inte vara ensam, hemma blev de ännu mer vila! Imorse kände jag mig bättre men efter lämning på dagis så kom yrseln, ingen direkt attack men kände hur de susade lite. Har vilat mest hela dagen idag med förutom lite undan plock ... Är så jobbigt och tråkigt att inte Kunna eller våga göra någonting men tur att Aurora och mannen är så snälla och förstående som dom är. Och ja, jag får härda ut och så även dom, är ju bara en månad kvar nu. Kämpa kämpa kämpa! 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback