Tjugoförsta December

2013-12-21  09:45:51  Allmänt 
Har varit ett par sega och energilösa dagar som passerat. Dåligt med sömn och lite ont. Har mest gått och plockat här hemma och tagit det lugnt. I Onsdag orkade vi iaf med en liten shoppingtur där Aurora valde ut en superfin nalle tilö bebisen från Teddykompaniet. Sen fikade vi och var hos barnmorskan, alla värden bättre och inte gått upp sen sist. Annars har de väl inte hänt så mycket här. Igår gick energin åt till att gå igenom Auroras garderob och sortera ut smått. Så nu är det bara min kvar som är kaotisk! Slänger mer eller mindre in allt nu, funderar på att göra iordning lite nu innan bebis kommer men en annan del av mig tänker " vänta tills alla mamma kläder ändå ska ut ". Får se hur det blir med det ... Just nu sitter jag och njuter av min frukost tilö Nyhetsmorgon, mina älsklingar sover fortfarande. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback