Ont i mammahjärtat!

2013-12-13  14:36:16  Allmänt  Aurora  Personligt 
Usch vilken dag! Vaknade 03.20 och kunde inte somna om. Har mått så dåligt idag. Yrsel from hell, illamående, slemmig hals, trött, och ilande höfter. Har knappt kunnat stå på benen idag. Lilla fina älskade Aurora höll humöret uppe väldigt länge men sen blev hon så ledsen och sa att jag var både tråkig och elak. De gjorde så ont i mig! Ringde min syster då jag visste att hon var ute på vägarna och självklart kunde hon åka hit och hämta min älskade unge - gissa om hon blev glad ?! Nu har jag fått sova några timmar och känner mig lite lite bättre och hjärtat har det bra hos moster. Vet att dom skulle iväg och kolla luciafirande idag och sen skulle dom fila och såklart bus med kusinerna. Har verkligen helt underbara människor i min närhet, är så tacksam! 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback