Ojjj

2013-12-28  13:34:16  Allmänt  Aurora  Personligt  Shopping 
Jag har ju helt glömt att berätta för er om vårt julfirande. Har blivit helt bortglömt mitt i allt. Man kan iaf säga att Aurora är supermöjd, va nästan glädjetjut över alla paket. " å precis en sån jag ville ha ", " kolla, den har jag önskat mig länge ", " perfekt! " och massa andra liknande ord fick vi höra både på julafton och juldagen. I paketen var de en drös med Monster High saker så som pussel, filt, discolampa, figurer, filmer osv. Sen var de en del pyssel, spel, lite kläder, en liten hund man bär i väska, presentkort på bio, pengar och jag har säkert glömt något ... Joo en läs/surfplatta och de var nog den bästa julklappen detta året. 

Igår satt vi och gick igenom allt hon hade fått, sorterade i alla hennes lådor, slängde lite leksaker, stoppade undan vissa och det var noga att allt de nya fick bra platser på rummet. Toknöjd tjej som nog ska kunna hålla sig sysselsatt under ledigheten nu. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback