God förmiddag

2013-12-05  10:37:19  Allmänt 
Känns som att lite av min energi kommit tillbaka, igår var en väldigt bra dag idag är det lite sämre än igår men har fortfarande energi och mår rätt ok. Så idag rullar julmusiken på hög volym och jag går och småplockar lite. Tar det i min egen takt med en hel del pauser men vad gör det ;) Har ett stort boa in min behov just nu så har börjat fixa lite med vagnen och även det nya sakerna till spjälsängen. Det är så mysigt att lulla omkring här hemma och bara njuta och invänta bebis - även om det bara är 30 dagar kvar så känns det samtidigt som en lång väntan. Men just idag är det en mysig väntan. Nä, en liten förmiddagsfika på detta kanske :) 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback