Färgbomb

2013-08-22  07:21:40  Tips 

Sist jag var hos frisören och färgade håret var strax efter midsommar, då blev de rött hår vilket jag brukar välja då jag är röd i mig själv. Nackdelen är att det bleks väldigt snabbt på sommaren men då blev jag rekommenderat att köpa en färgbomb vilket jag gjorde. Köpte på typ för att prova men de finns även på flaska som håller längre. Jag har använt färgbomben två gånger, senast igår. Jag valde då att blanda it med lite balsam för att köra inpackningsvarianten. Blev kalasbra, har blivit mer rött igen och fått mer glans. Tänkte köra en till "kur" innan semestern. Jag köpte min färgbomb på salong, tror att dom flesta salonger säljer. Finns i lite olika färger, jag kör 400 ( mandarin ) men måste säga att de blir såklart inte så oranget som krämen är... Blev chockad första gången jag använde den och trodde jag skulle få morotsfärgat hår.



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback