välkommen in i vuxenvärlden

2013-04-29  18:53:54  Allmänt 
Snart är det dags för min lillebror att gå balen och sedan någon vecka senare ta studenten. Ett steg närmare in i vuxenvärlden. Igår visade han upp sig i sin nya kostym han va så snygg så! Vi har fixat en veteranbil till han och hans baldejt och min man ska vara chaufför, sen ska han få en snygg och bra frisyr till balen av oss också. Sitter just nu i detta och luskar på studentpresenter, klurar på lite olika saker men vill ha något som är snyggt och användbart. Och såklart något som jag vet att han kommer använda och det ska även vara ett bra minne från studenten. Har ju lite tid på mig så hinner nog komma på något perfekt!

bal  bortskämd  lillebror  present  student 

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback