våga eller inte våga

2013-04-22  17:53:05  Personligt  Tips 
Är nu inne på Vårrusets hemsida och ska anmäla mig till årets lopp. Har länge varit sugen på att springa det och bestämt att jag ska. Men står nu i valet och kvalet om jag ska köra "fun run" eller om jag ska våga utmana mig att springa på tid. Så svårt! En del av mig vill köra "fun run" för att inte pressa mig för hårt och bli besviken eller risken att gå ut för hårt och skada mig då jag faktiskt inte sprungit så länge men en annan del vill pressa mig och bara köra gärnet. Kommer bestämma mig i sista sekund och bara klicka. Men hur som helst så ska jag genomföra det, känns som att jag är inne i ett bra flow med allt nu, både mat, träning och mitt mående. Förresten va med du också - anmälan gör du här!

change  halmstad  jagkanjagvill  komigen  springa  träning  utmaning  vårruset 

Kommentarer
Lina

Grymt!!

2013-04-23  /  12:36:44  /  http://linaohlsen.se
Jossan

Tack!

2013-04-23  /  14:54:07 
Lollo

Vilken fin blogg!

2013-04-24  /  21:13:25  /  http://lovisamagnusson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback