lördagslyx

2013-04-20  13:29:47  Allmänt 
Idag har varit en helt underbar dag, började med en powerwalk imorse vid halv åtta tiden. En god frukost på det sedan iväg och handla. Jag valde att cykla hem från handlingen då jag ville ha hem cykeln som stod på mannens jobb. Kommer hem och funderar på vad jag ska ha till lunch, och gissa vilken lunch det blev . . .
PANNKAKOR MED BÄR & CHOKLADSÅS ♥ 
 
 
Mannen är ute och röjer på altanen, tvättar av trädäcket osv. Lilla hjärtat är iväg hos en kompis och leker och jag då? Jo, jag har småplockat lite, lyssnat på bra musik och snart väntar ett härligt bad. Fast funderar först på att sätta mig på balkongen i solen och läsa en bok kanske. Hade inte suttit fel.


Kommentarer
Erika Cao

Fin blogg du har!

2013-04-24  /  14:30:00  /  http://erikacao.blogspot.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback