Jajjemän!

2013-04-12  13:23:00  Allmänt  Aurora 
Åååå äntligen kunde jag säga Ja när två små sockersöta töser frågade om det gick att leka idag. Aurora och just denna tjejen har frågat så många gånger men det har aldrig tajmat då Aurora en längre tid har hämtats 16.30 alla dagar men nu när jag är tillbaka på mitt gamla jobb igen så jobbar jag ju korta pass vissa dagar och dom dagarna passar det ju helt perfekt! Dom sken upp som solar när jag sa att det gick jättebra. Dom gick med snabba fötter hem och började leka på en gång, det blev lite rostmacka med ost, oboy och glass efter det, är ju trots allt Fredag. Det är så roligt att Aurora börjat ta hem kompisar, men man själv är ju ganska mör i huvudet efter, är ju van att bara ha Aurora. Men fler lekdagar välkomnar vi :)

fredag  playdate  vardag 

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback