Catfish

2013-04-03  20:50:01  Allmänt 

Sitter just nu i soffan, dricker mitt kaffe och kollar på MTV's programserie Catfish. Vet inte om ni har sett de men det handlar om nätdejting. I korta drag så blev han som gör serien lurad av en tjej på internet som uppgav sig för att vara någon annan än den hon var så nu hjälper han andra dom pratat en längre eller kortare tid på internet med någon. Han luskar lite i om personen är den dom är, undersöker osv och brukar få till träff med "paren" som pratat. Ibland är de personerna som dom uppger sig för att vara och ibland inte. Det är alltid lika tråkigt när personerna ljugit och spelat ett spel.

Jag själv har träffat en del via internet, de har börjat med nätdejting och sen övergått till att man bestämt träff. Jag har nog haft ganska mycket tur, alla jag har träffat har varit den personen den utgett sig att vara. Vissa har jag inlett ett förhållande med, en av dom visade sig vara min stora kärlek som jag nu är gift och har barn med :)



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback